Slutu, Rodica2017-04-032017-04-032017Slutu, Rodica. Marketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor / Rodica Slutu // Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în Uniunea Europeană : Materialele Conf. şt. intern., Bălţi, 16-17 septembrie, 2016. – Iaşi : Editura Pim, 2017. – P. 77-81. – ISBN 978-606-13-3642-5.Marketing is insufficient when it is a simple compartment of enterprise, it becomes appropriate only when all employees are aware of their influence on consumer satisfaction. In specialized literature there are a variety of approaches to what is internal marketing. This variety of approaches led to a variety of activities, being specific for this type of marketing. The diversity of interpretations and definitions led to difficulties in implementation and widespread adoption of the concept.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internaționalinternal marketingorganizational communicationmarketing interncomunicare organizaţionalăMarketingul intern - o nouă abordare în dezvoltarea întreprinderilor [Articol]Article