Tetelea, MargaritaCrişciuc, VioricaMorari, MarinaStanţieru, SvetlanaPâslaru, VladEvdochimov, Liliana2016-02-252016-02-252015Tetelea, Margarita. Strategii de predare-formare a cunoştinţelor muzicale la elevi : Ghid metodologic pentru profesori şi studenţi / Margarita Tetelea, Viorica Crişciuc ; recenzenţi: Marina Morari, Vlad Pîslaru ; corector: Svetlana Stanţieru ; Univ. de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, Catedra de Arte şi Educaţie Artistică. – Bălţi : Presa universitară bălţeană, 2015 (Tipogr. Univ. de Stat „Alecu Russo”). – 40 p. – ISBN 978-9975-50-142-2.978-9975-50-142-2Ghidul metodologic reprezintă instrumentul didactic al profesorului, elaborat în baza curriculumului la educaţia muzicală pentru clasele primare şi manualul de clasa a II-a, care consemnează un traseu didactic în vederea tehnologiilor de realizare a procesului de predare-formare-evaluare a cunoştinţelor muzicale. Ghidul este conceput ca instrument de proiectare a acțiunii educativ-didactice și este adresat profesorilor de educaţie muzicală și studenţilor.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internaționaleducaţie muzicalăcunoştinţe muzicaleghid metodologicstrategii de predareStrategii de predare-formare a cunoştinţelor muzicale la elevi : Ghid metodologic pentru profesori şi studenţiBook