Cotos, Ludmila2023-03-132023-03-132023Cotos, Ludmila. Dimensiunea interculturală a instituţiei de învăţământ = The intercultural dimension of the educational institution / Ludmila Cotos // Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare : Materialele Conferinţei ştiinţifice internaţionale, ediţia a 4-a, 27-28 octombrie 2022. – Bălţi : [S. n.], 2023. – P. 508-515. – ISBN 978-9975-161-32-9.În această lume dinamică şi în continuă schimbare, şcolile înţeleg pe deplin necesitatea de a evolua şi de a inova pentru a oferi elevilor cele mai bune practici educaţionale. Şcolile interculturale promovează subiecte internaţionale de educaţie, construind o bază solidă de înţelegere culturală. Cultura şcolii trebuie să se schimbe pentru a găzdui elevii din culturi diferite şi pentru a-i face pe toţi să simtă un sentiment de egalitate. În articol sunt abordate cele mai relevante caracteristici ale şcolii contemporane care tinde să promoveze educaţia interculturală.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationaleducaţie interculturalăşcoală interculturalăintercultural educationintercultural schoolDimensiunea interculturală a instituţiei de învăţământ [Articol]The intercultural dimension of the educational institutionArticle