Zastînceanu, LiubovPopov, Lidia2021-02-052021-02-052016Zastînceanu, Liubov. Realizarea instruirii adaptive la specialitatea Pedagogie în învățământul primar: Ghid metodologic pentru cadrele didactice / Liubov Zastînceanu, Lidia Popov; Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, Facultatea de Științe Reale, Economice și ale Mediului, Catedra de matematică și informatică; – Bălţi: Presa universitară bălțeană, 2016. – 100 p. Bibliogr.: p. 85-87. – ISBN 978-9975-50-168-2.978-9975-50-168-2În ghidul puteţi găsi răspunsuri la unele întrebări, pe care și le pune fiecare formator al viitorilor învățători de clasele primare. Instrumentele utilizate la realizarea instruirii adaptive sunt instrumente didactice potrivite, care ne ajută să ne axăm pe cerințele, nevoile și posibilitățile studenților contribuind efectiv la dezvoltarea competenţelor digitale și profesionale ale viitorilor specialişti. Evaluarea adaptivă la unitățile de curs respective permite nu numai a constata schimbările în achiziţiile studenţilor, dar şi a dirija efectiv procesul de formare, datorită feedback-ului operativ.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalinstruirii adaptiveviitori învățătoriclasele primaredezvoltarea competenţelor digitaleevaluarea adaptivăRealizarea instruirii adaptive la specialitatea Pedagogie în învățământul primar: Ghid metodologic pentru cadrele didacticeBook