Slutu, Rodica2022-09-232022-09-232022Slutu, Rodica. Ghid pentru seminare : la unitatea de curs „Marketing" : pentru studenţii ciclului 1 – studii de licenţă : Forma de învăţământ: cu frecvenţă redusă / Rodica Slutu ; Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Facultatea de Ştiinţe Reale, Economice şi ale Mediului, Catedra de ştiinţe economice. – Bălţi : CEU US, 2022 (Primex-Com). – 28 p. – Referinţe bibliogr. la sfârşitul seminarelor. – ISBN 978-9975-63-534-9.978-9975-63-534-9Prezentul ghid este întocmit în conformitate cu planul de studii la specialitatea „Business şi Administrare”, care prevede studierea cursului „ Marketing” de către studenţi ciclului 1 – studii de licenţă, cu frecvenţă redusă.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmarketingmarketing industrialmarketingul bunurilor de consumagromarketingmarketingul serviciilormarketing turisticmarketing în transportmarketing bancarmacromarketingmicromarketingmarketing socialmarketing strategicpiaţă potenţialăpiaţă planificatăpiaţă de mărfuri (servicii)capacitatea pieţeicota de piaţăpiaţa produsuluiGhid pentru seminare : la unitatea de curs „Marketing" : pentru studenţii ciclului 1 – studii de licenţă : Forma de învăţământ: cu frecvenţă redusăBook