Scutelnic, OxanaCabac, Valeriu2016-03-182016-03-182013Scutelnic, Oxana. Diferenţierea instruirii studenţilor în procesul studierii cursului universitar de informatică. Specialitatea 13.00.02 - Teoria şi metodologia instruirii (informatica) : Autoref. tz. doct. în pedagogie / Oxana Scutelnic ; conducător şt.: Valeriu Cabac ; referenţi ofic.: Anatol Gremalschi, Liubov Zastînceanu ; Univ. de Stat din Tiraspol. -Ch. : [S.n.] , 2013. - 30 p. : fig., tab.: Bibliogr.: p. 26-27.http://hdl.handle.net/123456789/1732În lucrarea este argumentată actualitatea şi importanţa problemei instruirii diferenţiate (ID) a studenţilor în condiţiile unui învăţământ informatizat, este formulat scopul şi obiectivele cercetării, sunt explicitate noutatea şi originalitatea ştiinţifică, importanţa teoretică şi valoarea aplicativă a cercetării, modalităţile de aprobare a rezultatelor cercetării. Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică, elaborarea şi validarea experimentală a modelului şi tehnologiei instruirii diferenţiate a studenţilor la disciplina „Sisteme de operare” prin utilizarea tehnologiei informaţiei şi a comunicaţiilor.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internaționalinstruire diferenţiatăinstrumente de diagnosticarestil de învăţareinteligenţe multiplematricea diferenţelor individualeprofil personal de învăţaregruparecompetenţăcontextualizaremediu de învăţare virtualînvăţare electronicăInformaticăDiferenţierea instruirii studenţilor în procesul studierii cursului universitar de informatică. Specialitatea 13.00.02 - Teoria şi metodologia instruirii (informatica) : Autoref. tz. doct. în pedagogieBook