Garbuz, VasileGarbuz, Veronica2016-11-172016-11-172012Garbuz, Vasile. Managementul resurselor umane prin motivarea personalului în sistemul educaţional / Vasile Garbuz, Veronica Garbuz // Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale : Materialele Conf. şt.-practice Intern., Bălţi, 21-22 oct. 2011. - Bălţi. - 2012. - P. 126-127.In the last two decades of education reform, teachers have been viewed as central to both the problems of education and their solutions. Edu¬ca¬tion researchers and school leaders have faced the challenge of motivating teachers to high levels of performance. According to sociologists, current school environments are a reward-scarce setting for professional work and often seem to work against teachers’ best efforts to grow professionally and improve stu¬dent learning.În ultimele două decenii ale reformei învăţămîntului, profesorii au fost privite ca parte centrală în ambele problemele ale educaţiei şi soluţiile lor. Cercetători ştiinţifici şi directorii de şcoli s-au confruntat cu provocarea de a motiva cadrele didactice la niveluri ridicate de performanţă. Potrivit socio¬lo¬gilor, mediile şcolare actuale sînt o setare de recompensare pentru activitatea profesională şi de multe ori pare de a funcţiona împotriva eforturilor celor mai bune ale cadrelor didactice de a se dezvolta profesional şi de a îmbunătăţi procesul de învăţare.roAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internaționaleducation reformeducational systemmotivating teachersprofessional activityqualitative educationstudent’s interestteacher’s effortsschool educationreforma învăţămîntuluisistem educaţionalmotivarea profesorilorînvăţămînt şcolaractivitate profesionalăeducaţie calitativăinteresul eleviloreforturile profesorilorManagementul resurselor umane prin motivarea personalului în sistemul educaţional [Articol]Article