Der einsatz der MindMap als erfolgsfaktor der textproduktion im Daf-unterricht [Articol]

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

USARB

Abstract

Demersul de față pune în discuție o metodă interactivă de predare-învățare la lecția colaborativă de limbă străină. Sunt reliefate avantajele și dezavantajele acesteia. În baza experienței de punere în practică a metodei și a rezultatelor chestionarului completat de studenții implicați, s-a demonstrat aplicabilitatea și eficiența ei la lecția de limbă germană.

Description

Citation

Guranda, Elvira. Der einsatz der MindMap als erfolgsfaktor der textproduktion im Daf-unterricht / E. Guranda, Lina Cabac // Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice : Materialele Conf. şt., ed. a 6-a, 06 dec. 2019. – Bălți : [S. n.], 2020. – P. 21-26. – ISBN 978-9975-3382-8-8.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

Creative Commons license

Except where otherwised noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International