Publicaţii didactice şi metodice
Browse
Browsing Publicaţii didactice şi metodice by Subject "atitudini"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Educaţie interculturală: Ghid metodologic şi suport de curs pentru viitorii pedagogi(USARB, 2020) Şova, Tatiana; Rusov, Veronica; Trinca, Lilia; Chira, Oxana; Jacota-Dragan, Olga; Beţivu, Aurelia; Foca, EugeniaGhidul metodologic este o continuare logică a conţinuturilor prevăzute de curriculumul universitar Educaţie interculturală, axându-se sistemic pe crearea unor situaţii de învăţare interactive şi integrative, prin diverse aplicaţii practice, sarcini pentru lucrul individual dirijat, care presupun analiză, sinteză, reflecţii, întrebări, comentarii şi extensii. Se insistă asupra valorificării potenţialului intelectual al formabililor şi asupra schimbării atitudinii prin dezvoltarea comportamentelor interculturale. Lucrarea de faţă este destinată studenţilor, participanţilor la cursuri de formare profesională continuă, cadrelor didactice universitare şi celor din învăţământul general, pentru a sprijini studiul individual la unităţile de curs ce tratează problematica educaţiei interculturale. Prin activităţile propuse se urmăreşte dezvoltarea competenţelor interculturale la nivel de atitudini, cunoştinţe şi capacităţi.Item Intercultural Education: Methodological guide and course support for future teachers(USARB, 2020) Şova, Tatiana; Rusov, Veronica; Trinca, Lilia; Chira, Oxana; Jacota-Dragan, Olga; Beţivu, Aurelia; Foca, EugeniaThe methodological guide and the course support are a logical continuation of the contents provided by the University Curriculum Intercultural Education, systemically focusing on creating interactive and integrative learning situations through various practical applications, tasks for individual directed work which involve analysis, synthesis, reflections, questions, comments and extensions. It is insisted on capitalizing the intellectual potential of the trainees and on changing the attitude through developing intercultural behaviors. The present paper is intended for students, participants at the courses of continuing professional training, university didactic staff and for teachers from general education to support individual study in the course units dealing with the issue of intercultural education. Through the proposed activities the development of intercultural competencies at the level of attitudes, knowledge and abilities is aimed.