Publicaţii didactice şi metodice
Browse
Browsing Publicaţii didactice şi metodice by Subject "activităţi instructiv-educative"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Activitatea ştiinţifico-metodică în unităţile de învăţământ : (curs pentru studenţii Ciclului II, studii superioare de masterat)(USARB, 2018) Sacaliuc, NinaSuportul de curs este orientat în direcţia pregătirii studenţilor ciclului doi masterat, formându-le competenţe ce dezvăluie bazele teoretico – practice ale activităţii ştiinţifico-metodice în unităţile de învăţământ, conţinutul şi metodele instruirii cadrelor didactice, motivaţia dezvoltării profesionale ale cadrelor didactice.Item Bazele educaţiei timpurii : Suport de curs(USARB, 2020) Sacaliuc, NinaSuportul de curs este orientat în direcția pregătirii studenților ciclului doi masterat, formându-le competenţe ce dezvăluie bazele educaţiei; problemelor actuale de renovare a politicii educaţionale trasate în baza principiilor democratice şi umaniste.Item Formarea conceptelor matematice la preşcolari : Unitate de curs : Vol.1(USARB, 2018) Pereteatcu, MariaSuportul de curs prevede studierea posibilităţilor de dezvoltare a proceselor cognitive şi afectiv motivaţionale în cadrul activitaţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii, şi anume prin activităţile matematice. Prin insuşirea noţiunilor matematice, copilul îşi formează deprinderi de lucru, deprinderi de a rezolva situaţii-problemă în contexte variate, deprinderi care devin utile în activitatea lor practică şi pot influenţa copilul în plan atitudinal şi social. Activitatea matematică favorizează copilului medierea cu lumea ştiinţelor, prin intermediul operaţiilor intelectuale.Item Formarea conceptelor matematice la preşcolari : Unitate de curs : Vol.2(USARB, 2018) Pereteatcu, MariaSuportul de curs prevede studierea posibilităţilor de dezvoltare a proceselor cognitive şi afectiv motivaţionale în cadrul activitaţilor instructiv-educative în grădiniţa de copii, şi anume prin activităţile matematice. Prin insuşirea noţiunilor matematice, copilul îşi formează deprinderi de lucru, deprinderi de a rezolva situaţii-problemă în contexte variate, deprinderi care devin utile în activitatea lor practică şi pot influenţa copilul în plan atitudinal şi social. Activitatea matematică favorizează copilului medierea cu lumea ştiinţelor, prin intermediul operaţiilor intelectuale.