Browsing by Author "Pereteatcu, Maria, recenzent"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Educaţia incluzivă : Ghid metodic pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice(USARB, 2021) Rusov, Veronica; Şova, Tatiana; Pereteatcu, Maria, recenzent; Lichii, Dana, recenzentÎn lucrare este valorificată experiența autorilor obținută în mai multe proiecte de cercetări științifice aplicative și proiecte implementate de ONG-uri din țară, în organizarea și desfășurarea diverselor activități de formare profesională a cadrelor didactice și manageriale din învățământul preuniversitar și universitar. Urmând sesiunile de formare propuse, cadrele didactice își vor dezvolta deprinderile de elaborare a materialelor individualizate (PEI, CM, Proiectări de lungă durată, proiecte didactice ale lecției, Fișe de autoevaluare a lecției, Teste individualizate de evaluare, Fișe individualizate de lucru la lecție, Sarcini adaptate etc.).Item Evaluarea în învăţământ : Suport de curs(USARB, 2017) Şova, Tatiana; Putină, Dorina; Pereteatcu, Maria, recenzent; Bezede, Rima, recenzentSuportul de curs Evaluarea în învăţământ îşi propune să ofere studenţilor o imagine comprehensivă asupra tendinţelor şi orientărilor actuale ale evaluării. De asemenea, este evidenţiat locul şi rolul evaluării în procesul instructiv-educativ, accentul fiind pus pe evaluarea diferitor tipuri de rezultate şcolare; pe cunoaşterea şi aplicarea unor noi metode de evaluare orientate spre aprecierea şi valorizarea competenţelor elevilor, cât şi pe formarea capacităţilor de autoevaluare.Item Formarea reprezentărilor geometrice în educaţia timpurie : Ghid metodic pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice(USARB, 2021) Cotos, Ludmila; Pereteatcu, Maria, recenzent; Clichici, Veronica, recenzentGhidul metodic pentru formarea inițială și continuă a cadrelor didactice „Formarea reprezentărilor geometrice în educația timpurie” este destinat tuturor celor interesați de dezvoltarea domeniului cognitiv la copii de vârstă preșcolară. Aspectele teoretico-metodice, descrise în prima parte a ghidului, vor contribui la facilitarea predării-învățării-evaluării activităților cuconținut de geometrie pentru a asigura progresul în dezvoltarea copiilor. Partea a două oferă o colecţie de probleme și jocuri aferente conţinuturilor geometrice, astfel încât învăţarea elementelor de geometrie în grădiniță să devină interesantă, accesibilă şi să genereze performanţele scontate.Item Ghid de practică pedagogică la specialitatea „Pedagogie în învăţământul primar” : Pentru studenţii ciclului I, studii superioare de licenţă(USARB, 2017) Şova, Tatiana; Panco, Tatiana; Beţivu, Aurelia; Pereteatcu, Maria, recenzent; Guţalov, Lilia, recenzentPrezentul ghid reprezintă un suport pentru studenţii ciclului I, studii uperioare de licenţă, specialitățile „Pedagogie în învățământul primar și Pedagogie preșcolară” și Pedagogie în învățământul primar și Limba engleză” pentru realizarea practicii pedagogice la specialitatea „Pedagogie în învățământul primar”. Prin stagiul de practică se înțelege activitatea desfășurată de studenți, în conformitate cu planul de învățământ, în scopul verificării aplicabilității practice a achizițiilor însușite în cadrul programului de studii, dar și oferirea posibilităților de dezvoltare/formare a potențialului de lucru creator al viitorului cadru didactic.