Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
USARB logoMISISQ logoRepository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Ghinda, Cristina"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Songs as authentic input in EFL classroom [Articol]
    (USARB, 2019) Ghinda, Cristina; Condrat, Viorica, conducător şt.
    Materialele didactice, cum ar fi manualele și caietele de lucru sunt considerate componente importante ale procesului de învățare. Acestea servesc drept bază pentru o mare parte din conținuturile lingvistice și tematice pe care le însușesc elevii în sala de clasă. Cu toate acestea, există numeroși cercetători care promovează necesitatea expunerii elevilor la un material didactic mai autentic. Argumentul lor principal este nevoia de a pregăti pe cei ce învață să folosească limba în situații specifice din viața reală. În acest sens, utilizarea melodiilor în predarea limbii engleze este văzută ca o sursă potențială de limbaj autentic. Beneficiile acestei practici s-au dovedit a fi numeroase, precum crearea unui mediu plăcut de învățare, creșterea motivației elevilor, dar și neapărat îmbunătățirea abilităților de ascultare și vorbire.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback