Browsing by Author "Deinego, Nona"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Analiza algoritmilor de testare adaptivă [Articol](USARB, 2004) Deinego, NonaThis article is devoted to the algorithm of CAT (computer adaptive testing) and describes its advantages and disadvantages.Item Dezvoltarea competenţelor studenţilor prin aplicarea tehnologiei testării adaptive [Articol](USARB, 2012) Deinego, NonaThe article proposes a conceptual model of specialists training by applying adaptive testing, which allows the integration of tree major teaching concepts: module as a structuring element of the discipline’s content, competences as a way of formulating objectives, adaptive testing as main element in competences development.Item Modalităţi de descriere a competenţelor. Descrierea competenţelor dezvoltate în cadrul disciplinei "Bazele programării" [Articol](USARB, 2011) Deinego, NonaThe article proposes a means of describing developed competences within a university course from the perspective of competence based education. To fix the elements of competence description it has been suggested to use a special tool, called „matrix of competent action”, which contains description of the situational frame, categories of actions and the resources necessary to handle the situations efficiently. Description of competences of such an approach within a university course „Bases of Programming” has been presented.Item Organizarea instruirii profesionale adaptive în instituțiile de învățământ superior(USARB, 2019) Zastînceanu, Liubov; Negara, Corina; Moglan, Diana; Popov, Lidia; Deinego, Nona; Gaşiţoi, Natalia; Cabac, Ghenadie; Skutniţki, Olesea; Rotari, TatianaLucrarea este rezultatul cercetărilor realizate în cadrul proiectului instituțional de cercetare 15.817.06.27A Dirijarea formării competențelor profesionale în cadrul studiilor universitare prin organizarea unui proces de instruire adaptivă (PROFADAPT). Pe lângă descrierea modelelor teoretice, monografia supusă atenției cititorilor conține exemple concrete de sarcini didactice orientate spre dezvoltarea competențelor profesionale, care pot fi preluate și adaptate la particularitățile studenților de la specialitățile respective ale altor universități din țară. Monografia este adresată, în primul rând, cadrelor didactice universitare. Poate fi utilă studenților de la ciclurile II și III a specializărilor didactice.Item Tehnologii informaţionale : Modulul „Procesorul de texte Microsoft Office Word 2007” : Ghid metodic(USARB, 2014) Popov, Lidia; Olaru, Ion; Cabac, Valeriu; Deinego, Nona; Guţan, Valeriu; Bîrsan, Valentin; Gurău, Lina; Stanţieru, Svetlana; Evdochimov, Liliana; Popov, AnaGhidul metodic descrie pas cu pas activităţile pentru realizarea părţii practice a modulului Microsoft Word, destinat tuturor utilizatorilor care încep studiul la nivelul elementar al acestui program. Spre deosebire de versiunile anterioare, procesorul de texte MS Word 2007 include o serie de caracteristici noi care vor fi descrise în lucrare. Ghidul metodic este elaborat în baza curriculumului disciplinei Tehnologii informaţionale.