Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
USARB logoMISISQ logoRepository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Ciolacu, Lidia"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Conceptul de comunicare [Articol]
    (USARB, 2006) Ciolacu, Lidia
    Comunicarea presupune reversibilitatea mesajelor în cadrul relaţiei care reuneşte două entităţi, chiar dacă mesajele nu sînt de acelaşi ordin.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Game ale tehnicilor de grup [Articol]
    (USARB, 2006) Ciolacu, Lidia
    Utilizarea tehnicilor joacă un rol primordial în asigurarea unei stabilizări a structurii şi a activităţii unui organism sau ale unui grup. Lucrarea dată oferă informaţie privind tehnicile adecvate organizării unui grup în subgrupuri, ca şi punerii în interacţiune a indivizilor aflaţi în situaţie de grup complet. Totodată ea aduce la cunoştinţă unele practici vizînd raportul cu realul, precum şi unele tehnici de creativitate.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Modernizarea tehnologiei şi strategiilor didactice [Articol]
    (USARB, 2006) Ciolacu, Lidia
    Modernizarea tehnologiei şi a strategiilor didactice constă în crearea unui cadru adecvat care să asigure transformarea celui care învaţă în subiect al propriei formări. Activizarea este cu atît mai intensă cu cît sunt declanşate şi puse în funcţiune componentele superioare ale celor doi parametri, concomitent cu menţinerea unui echilibru optim între ele.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback